❝ we bout to hit the grand, the world wont be round. ❞

yes, sir.
Posted 2011. augusztus 27., szombat // 18:38
írta: natsu
pár: Kamenashi Kazuya x Akanishi Jin
bétázva: yui talán xd
összefoglaló: Kamenashi Kazuya egy kissé görbe este után olyan helyzetbe kerül, amihez egyáltalán nem fűlik a foga

Minden este újra és újra...

Nem is igazán tudom, mikor kezdődött ez az egész. Egyszer csak azon kaptam magam, hogy kénytelen vagyok azt csinálni amit ő mond.
Azt hiszem, talán egy tavaly nyári estén kezdődhetett, egy születésnapi party után, amikor természetesen őt ünnepeltük. Ki mást? Kicsit iszogattunk, kicsit talajrészegek lettünk, még én is, holott nekem ez sose volt szokásom, de ez már lényegtelen.

Akkor hajnalban arra eszméltem fel, hogy valaki a nadrágot rángatja rólam. Ahogy szétnéztem, nem láttam senkit, csak egy kócos hajcsomót magam előtt, de mikor kitisztult a kép, a vodkás üveg kiesett a kezemből. Ott, hajnalban, a fal mellett a vodkától ragacsos parkettán szeretkeztünk. Nem is szeretkeztünk, inkább szexeltünk. Ő csak baszott - érzelmek nélkül- én meg élveztem - igazi érzelmekkel.

Ez az állapot talán egy fél éve tart. Kényszerít arra, amit nem akarok. Most is, a parkettán ülve figyelem, ahogy a kanapén terpeszkedve iszik valamit, az alkohol szaga facsarja az orrom. Hirtelen leteszi a poharat az asztalra, majd int egyet felém aztán a nadrágja felé. Felhívás a keringőre, röhögnöm kell. Mit is tehetnék...?

- Igenis, uram.

Címkék: ,


(c)idiot-lovers.blogspot.com writers: natsu & yui
follow natsu online yui online first.idiot: yui., 16, panda föld, egy bambusz bokor alatt.
second.idiot: natsu.; 15; ott, ahol te biztos nem vagy.
affiliates
link link link link

credits
Layout by mymostloved with image from konistar.